onsdag 22. april 2009















Kl. 23.30 på Brugata holdeplass.
Jeg: Å nei, jeg har ikke tatt dagens bloggbilde, og jeg har ikke kamera i dag!
Kaja: Du kan få et bilde av en veldig søt baby jeg har på mobilen min?
Jeg: Neeei, bildet MÅ være tatt samme dag!
Jeg får låne mobilkameraet til Kaja.
Jeg: Hm. Den kan ikke sende til epost.. Marie har kamera, håper hun er våken.
Sender sms til Marie, får ikke svar.
Drar til Kajas kollektiv for å se om Marie er våken. Det er hun ikke.
Kaja finner kameraet i veska til Marie som ligger i gangen. Jeg tar et bilde av bordet.
Jeg takker for hjelpen, rusler hjem og håper ikke Marie sletter bildet før hun ser sms'en fra meg.
Kl. 10.00 dagen etter.
SMS fra Marie: Jeg er våken.
Et kvarter etter får jeg en mail med vedlagt bilde fra onsdag 22. april.
I <3 my friends.

Ingen kommentarer: